Festivalul Multicolor 2011

Zilele trecute am fost la serile de film organizat de IEI și Cristian Haldan.

Am fost la seara ucraniană unde mi-a plăcut dansul și muzica lor.

Am fost la seara de film dedicată culturii japoneze, iar filmul Okuribito (Departures) ma pus pe gânduri.

Din păcate timpul nu îmi mai permite să merg. Vă recomand să vizionați filmele. Plus vor fi tombole unde poți căstiga CD-uri cu muzica țării , ori cărți.

Oricum mai multe puteți afla aici.

Această seară este dedicată Marii Britanie , de la ora 21:00, la Casa Ursachi, din parcul Copou. Poți viziona The Best of British Animation Awards

Event pe Facebook.

Pagina de Facebook

P.S.: pe 19 iunie va fi un after-party in Soho.

 

 

Lasă un răspuns

