Cum a fost ecologizarea de la Ciric

Ne-am întălnit la 13:30 în stația de tramvai de la Tg. Cucu iar după 20 de minute de așteptat am mers pe jos pe la Eternitatea.

Mergând pe o scurtătură din pădure ne-am dat seama că o acțiune cu un număr mai mare de voluntari va fi necesar.

Ajungând la destinația noastră, Ciric 1, am fost „întâmpinați” de mașini cu manele și indivizi cu burtă și lanțișor de aur. Dar și de tineri și cupluri cu copii.

Spre surprinderea noastră nu era prea mult gunoi. Am salubrizat mai mult pe marginea părâului și prin pădure. Am ajuns până la Ciric 2, iar majoritatea gunoiului era vechi, aproape înfipt în pământ.

Pe lânga tradiționalele PET-uri , au mai fost strânse pampers, sticle, doze, ambalaje, hârtie, haine și căteva cartușe goale. Unul dintre noi a prins o viperă, altcineva a prins șopârle și tot așa.

Am fost perseverenți, ne-am murdărit iar unii picnicari au tras căte un surâs sarcastic dar noi am continuat.

Am stat 2h si 30 de minute dar munca noastră nu a fost in zadar.

Am păstrat natura puțin mai curată și verde.

Au fost strânși 50 de saci.

Persoanele care au participat (din câte îmi amintesc): Eu, Gimi, Marius Loston, Anca, Lizica Bontea, Sabina Furtună, Ana (Pitic), Delia Lăpușneanu, Radu Rotaru, Tudor, Irina, Pața Andrei, Cătălina, Radu.

Materialele au fost asigurate de Salubris: saci și mănuși.

Evenimentul a fost organizat de Asociațiile TERIS și ASAFFI, în cadrul Festudis 2011.

Lasă un răspuns

