Cafea vs. exercițiile fizice

 

De vreo 2 luni fac exerciții fizice în fiecare dimineața (de fapt, aproape în fiecare dimineață).  Am observat că mai repede mă trezesc făcând prima oară exercițiile fizice după care să beau cafea decât invers.

Am încercat să caut pe internet ceva articole/studii (cine te trezește mai repede: cafeaua sau exercițiile) însă am găsit că amandouă te protejează de boli (Alzheimer, cancer, diabet etc.) și îți cresc sistemul imunitar :))

Ceea ce este interesant îi faptul că este recomandat să bei cafea ori înainte ori după exercițiile fizice fiindcă reduc foarte mult din durere.

Deși nu acesta este motivul pentru care fac exerciții fizice. Atunci când mă voi îmbolnăvi, atunci când nu voi putea să merg bine atunci mă voi gândi la sănătatea mea. Până atunci mai am timp sa abuzez și fac excese în această viață.

5 comentarii

  1. Succes cu exercitiile. Cu care mana le faci? :))) Glumesc. Eu personal nu beau cafea pentru ca am descoperit ceaiul verde care are si efect epurativ, insa acum cativa ani luam niste pastile cu extract de guarana. Sunt foarte bune si nu iti cresc tensiunea precum cafeaua.

  2. @Sormea: 1. cu stanga.
    2. Poate ceaiul verde ii mai bun decat cafeaua insa inca nu am incercat, poate cand ma voi mai destepta 😀
    3. Si votca are efecte epurative asupra organismului 😛

  3. Eu de obicei dimineata beau direct o cana de cafea, asta daca am timp. Nu prea fac eu exercitii fizice dimineata, numai cand alerg dupa autobuz, sau mai stiu eu cand.

Lasă un răspuns

