Prima experiență de chiriaș

Cred că toți am văzut mesajele celor de la BancPost cu privire la chirie.

O tanti cochetă la o vărstă rezonabilă (50-60 de ani) însă nu prea plăcută ce vine lună de lună să ceară chiria.

Ceva de genul am pățit și eu astăzi.

Proprietara a venit foarte agitată și impunătoare să ceară chiria , de ce nu avem chiria la timp (noi am stabili la ora 14-15:00 să plătim, dumneaei a venit la 11:00) , că nu are timp să stea după noi, că are de plătit banca etc etc.

În timp ce se agita pe acolo și ne ținea morală îmi aduceam cu drag aminte de anii din cămin. Deși era destul de multă agitație în special noaptea, deși puteam să ne culcăm pe la 2-3 seara, totuși nu trebuia să ne facem griji cu privire cheltuielile lunare, plata chiriei in euro și mai presus de toate era aproape de Univeristate.

Vremuri de demult apuse pe care sper să le prind din nou anul viitor.

Dar în nici un caz în C10.

5 comentarii

  1. Coae, tu cand ti-ai scris licenta?
    Asta’i diferenta intre tine si aia de stau in camin…
    Pentru cine nu te’o cunoaste – nu e nimic in neregula in caminul C10, daca tu nu te-ai adatptat unor minime cerinte nu inseamna ca si alti s-au simtit la fel, dimpotriva!.
    … Si ‘mai bine’ pune mana pe carte decat sa o tot arzi aiurea cu prostii…

  2. Nu cred ca are vreo relevanta nota de la licienta cu faptulca nu sunt in camin.
    Ca de obicei as fi prins la re-re cazare.
    Cu 2 saptamani dupa ce au date TOATE locurile din camine am fost la Administratora Facultatii sa intreb daca mai sunt. Si ghici ce … mai erau. Insa erau niste locuri rezervate pentru studentii din Rep. Moldova, care inca nu au venit sa isi ia locul. Aveam sanse sa prind camin, insa in C10.
    Poate nu am reusit eu sa ma adaptez, corect.
    Insa ceea ce fac eu nu sunt in nici un caz prostii. Plus studentii care invata mult (ma refer la cei ce au peste 9 …aproape de 10) ori stau in chirie/gazda ori stau in Targusor/Akademos/Gaudeamus.
    Numai bine.

Lasă un răspuns

