Facebook = So Coal Network

Se pare că celelalte metode folosite de Greenpeace International nu au avut un efect (scrisoare către Mark Zuckerberg, campanii online etc). Așa că GP folosește celelalte tehnici care au avut și vor avea succes: crearea unui video, distribuirea lui pe mai multe rețele sociale, creând presiune companiei de a apela la energie regenerabilă.

Dar de ce au succes? Fiindcă au un mesaj nonviolent, fiindcă ândeamnă oamenii să ia atitudine (trimitere de scrisori către companie, e-mail-uri etc), fiindcă interacționează cu oamenii.

Este puțin trist faptul că unul dintre cei mai influenți oameni ai rețelelor sociale din timpul nostru, Mark Zuckerberg, nu a înțeles că trebuie să asculte părerile celorlalți, să comunice cu ei. Ironic, a creat cea mai mare rețea socială existentă pînă acum însă nu le dă prea multă atenție.

Oricum, în altă ordine de idei, de ce protestează Greenpeace? Simplu, in ianuarie 2010 Mark Zuckerberg a anunțat că va folosi energie electrică bazată pe cărbune.   Așa că GP a luat atitudine.

Link către site pagina campaniei – http://www.greenpeace.org/international/en/news/Blogs/Cool-IT/the-so-coal-network-confronting-facebooks-coa/blog/26404

Anunțuri

2 comentarii

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s